Mina ord och tankar

Alla inlägg den 27 september 2021

Av Neta - 27 september 2021 21:57

Hade ju tänkt avveckla ute men har ist verkligen suttit ute i solen. Vem vill ta in dynorna när det är så här?
Blir fort kallt när solen försvinner bara. Iskallt ikväll.

Grejat lite, försöker ta bort så mkt ogräs som möjligt. Hade en stor brännässla på framsidan men hittade inte handskarna. Så bad L ta den idag. Han brände sig trots handskar. Gillar inte brännässlor, inte ens i tallriken. Haha!
L satt upp lite skolkrokar och kollade så värmen funkar i garaget också. Så nu har jag 3 sånna krokar till där, 5 totalt. Satt en mellan min förrådsdörr och knuten på trapphuset med. Ska hänga snöskyffeln där i vinter. Har en i plast och den blåser bara omkull och väsnas i smygen. Inte kul varken för mig eller Linnea.

L småfixade lite här inne också och rekade lite för det stora bytet av TV o bredbandsleverans.
Han hjälpte E med så klart och dom for iväg och handlade lite. Jagade även nåt med bivax.

Dom gick in och skulle äta, jag skickade med lite av köttfärslimpan. Själv hade jag ätit då dom var borta, sen har jag glott på Truckers, pratat med M och läst imin bok. Om Knutas i Visby, där han går på Visbys gator förbi både kyrkogården och Solbergabadet. Vet ju precis var han går.

Så nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite till.


Jo jag fick ett brev, så nu har jag svarat på det. Skrivit ett brev på papper med en kulspetspenna. Det var länge sen! Haha! Men alla har ju inte datorer.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards