Mina ord och tankar

Alla inlägg den 12 oktober 2015

Av Neta - 12 oktober 2015 01:59

Det är en jä**a tid vi har framför oss nu. Känns tröstlöst, inte ens julen är kul längre. Nyår något bättre kanske.

Det blir värre med åren det där och efter en sån här sommar som jag ändå upplevt positiv på flera sätt blir det värre ändå.

6 månader till hoppet återvänder. Kanske skulle man dra iväg nånstans. Värme vore inte fel.


L är fortsatt risig, tacklat av som 17 men ska inte till doktorn, nejdå. Ligger på sängen säkert 20 timmar av 24, då är man frisk eller? Snart ringer jag bror hans och säger åt han komma hit och se till att han kommer iväg. Men när G ringer då rycker han upp sig och allt är bara bra......

Han blev lite piggare då vi var på båten förra lördan så nu har jag bokat igen, fyller ju om 2 veckor så vi åker Rosella på lörd. På Shanes. Kan ju pigga upp kanske.


Funderade ett tag på åka på dygnskryss den helgen men C vägrar åka Amorella och den helgen vill jag ju att vi åker allihop. Synd för det är P-H. Sen är det ju förbaskat skönt att komma hem samma kväll, så är det ju bara.


Kanske kan vi lura med Bosse o Annika, dom skulle behöva åka lite båt tycker jag.   

Mi o Ma är ingen idé att fråga tror jag, fast jag gör kanske det ändå   husrenovering efter sprucket expansionskärl, dessutom spelmansstämma den helgen, misstänker att Ma åker in på den.


Elle var hem en sväng idag, en kortis bara och käkade lite våfflor med oss. C och jag hade tittat på dopet men E hade varit i kyrkan. Är visst tacksägelsedagen idag.

Jag hade nästan tänkt åka till henne, men nu hann hon före och jag var inte ens ut i solen. Bedrövligt ju! Måste skärpa till mig där.


Nej känner att jag bara svamlar här ikväll, lika bra att stänga av och krypa ner   

Natti!










Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards