Mina ord och tankar

Alla inlägg den 25 oktober 2015

Av Neta - 25 oktober 2015 00:53

Det var kanske inte så smart. Shanes på det och ni får en lätt rörig kryss. Säga vad man vill men det är ordning på dansarna men det var nog mest "dansar aldrig nykter"- folk där idag. Märktes att det var mkt 60-talsstil på buggen med, många ben och armar som for ut. Men en bra stämning.
Är nog 4-5 år sen jag hörde Shanes sist, och visst är det kul att höra alla gamla goa låtar. Man blir som ung på nytt. Trodde jag skulle sakna Lennart Gran mer än jag gjorde. Dom klarar sig bra utan han också.

Jag fyller år idag, inget jämt eller så bara 24 eller nåt sånt. Vi har just fyllt tårtan med lite apelsinsmaker, blir nog bra till chokladbottnarna. Elle håller just nu på att färga marsipan, sista rycket innan skönhetssömnen. Om det blir nån, oroligt på byn med streetrace och nyss en utryckning. Hoppas det inte brinner i flyktingförläggningen här i natt.

En extra timmes sömn får vi inatt också, ingen dålig present det inte. Men vintertid, oåterkalleligt. Jaja bara advent kommer blir det ju lite mysljus i var hus iaf. Jag har ju köpt mina röda värmeljus och igår köpte jag två helgskinkor jag la i frysen. Samma jag brukar köpa till jul, kokt Nybergs. Bara det att nu kosta dom 29/kg, det gör dom inte till jul. ;-) slog till på julservetter med 3/30kr. Lite röda och gröna Christinaljus så är jag klar. :-D

Efter storhelgerna så har vi ju hopp iaf, även om dom där 3 månaderna är segare än segt innan vårsolen lyser.

Nu ska vi bädda ner oss! Nattinatt!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards