Mina ord och tankar

Alla inlägg den 17 september 2019

Av Neta - 17 september 2019 23:08

Nu är värmen på och elementen är varma. Lite skillnad på 17 och 21 gr i badrummet. Jag behövde inte ens strumpor i tofflorna ikväll, när det var kallare inne var fötternas översida iskalla så då var det strumpor på som gällde fast jag hade dom på.
Jag brukar inte ha strumpor i skorna ute så tidigt heller men idag var det 11 gr så den säsongen har börjat med. Var ju snö i Sysslebäck idag, 6 cm. Måste ju vara rekordtidigt.

Lite mys blir det ju på kvällarna nu med när det blir mörkt tidigt. Jag är ju lite ljusoman så det tänds mkt ljus där jag sitter. Dock inga doftljus för dom tål jag dåligt.

Den här är ny och min nya favorit. Så fin då den lyser. Såg dom först på Fullerö men sen också på bild på en Salabutiks facebook i när C var där så då beställde jag så hon fick gå och köpa.

Småfixat lite inne idag. Kört en diskmaskin och så. Ska väl ta tag i skrivbordet endera dan med. Går nog rätt fort om jag bara börjar. Men det var just det....

Nu ska jag iaf ägna mig åt lite läsning en stund, ingen ljudbok här inte då somnar jag bara. Haha!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards