Mina ord och tankar

Alla inlägg den 28 september 2019

Av Neta - 28 september 2019 23:13

Vi kom till skolan på morgonen och möttes av en orolig personal. Något hade hänt på natten med en färja på Östersjön och man var orolig för att mattanterna från kyrkskolan var med på båten. Det visade sig senare att det var så. 7 av 9 personal försvann. Dom hade varit på en konferans där personal från skolkök i hela landet deltagit.
Ett företagarpar från Skuttunge var också borta och en vän från folkdansen miste sin fru i katastrofen.
Jag åkte hem och satt på TVn, ringde L på jobbet och dom satt också och tittade. Sen tror jag TVn var på till sent på kvällen.
Den värsta fartygskatastrof jag känner till iaf. Idag tände jag ljus för dom jag kände som försvann.

Grått och regnigt här idag. Suttit och läst mest hela dan. Bara småfixat lite här o där. Värmde en soppburk till lunch, förfallet är totalt ;)

Räkor, ost o bröd ikväll och sista miniflaskan äppelbubbel.

Bokat en jullunchshow till lucia. Sen hände inte så mkt mer :-)

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards