Mina ord och tankar

Alla inlägg den 7 oktober 2016

Av Neta - 7 oktober 2016 23:57

Denna förbannade axel, så ont in mot nyckelbenet. Nu har hö knä börjat strejka med som om inte axeln är nog. Klickar som ur leden och det gör så djävulusiskt ont. Kan knappt ha täcket på det.
Blir sur o grinig, stubinen kort eller obefintlig. Men dom är vana....

Idag har det sanerats slipdamm. Vita färgen som dom grundat med och målat i skåp o lådor tog slut och vi behöver lite till i köket men också i hallen sen. Jag ville ju till Jysk och titta på hyllan. C skulle med 15.40-tåget till Sthlm för att se Jakobs enmansföreställning på Dramatiska institutet där han går sin skådespelarutbildning. Diva mötte upp och hängde med henne.

Vi åkte alltså in, E hade ont o var inte 100 så hon orkade inte hänga med. Släppte av C vid stationen, inte så lätt en fred em. Kaos!
Åkte till Jysk i boländerna, hylla slut. Hon kollade i Stenhagen och där skulle det finnas en kvar. Hon ringde dit men dom hittade ingen. Det fanns dock i Sollentuna och Enköping.
Till MM och köpte färg och sen drog vi till Enköping. Va ju en solig fin em, vackert som 17 är det ju ute så vi drog iväg. Tar ju bara 20-25 min.
Hittade Jyski ett nytt område med affärer vid Salavägen efter lite letande. Så nu har jag min hylla.

Innan vi åkte hemifrån idag så plingade det på dörren och grannen Affe kom och undrade om vi ville ha äpplen. Hade en kasse fina Ingrid Marie med sig. Kommer ihåg att man förr sparde dom i äppellådor med tidningar emellan eller slog in dom i det. Ska kanske testa det. Vore kul att ha juläpplen.

Nu har jag så ont så klarar inte att skriva. Fortsätter i morgon.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards