Mina ord och tankar

Alla inlägg den 6 oktober 2016

Av Neta - 6 oktober 2016 23:57

Så är det nu. Idag skulle han skruva fast diskbänken i sockeln. Så är den 1 cm från väggen. Han säger att det är bara att börja om och jag ser framför mig att han måste handla virke, göra nya socklar.... ja allt.
Nu var det inte så, han tog bort den från socklarna slipade bakre så det rykte i kåken. Brandvarnarn tjöt och vi har ett sånt härligt lager av damm i precis varenda skrymsle. Sen satt den som den skulle. Trodde ju vi skulle måla lite idag med nu får vi nog börja med att torka med fuktig trasa först och måla sen.
Har inte varit in och tittat på förödelsen. Så ni får ingen bild idag.

Haft ont idag med, vaknade i morse och trodde jag skulle bli galen. E kom tidigt, hämtade sin scooter och åkte hem med den. Sen skickade jag L o henne till affärn.

Slöglott på Tv med armen i viloläge över hjärthöjd. Nu hjälpte C mig att bädda i vintertäcket, för högläge och värme är det enda som hjälper.

Orkar inte skriva mer idag.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards