Mina ord och tankar

Alla inlägg den 10 december 2017

Av Neta - 10 december 2017 01:54

13

Jag borde nog sova nu egentligen men det är så tyst och rofyllt så jag har svårt att få upp rumpan från soffan Haha!
Såg nyss på Fb att det snöar i Haninge, hoppas det kommer hit med.
Har just roat mig med att försöka göra en snölykta av flirtkulor, går så där. Inget mästerverk precis och den är sned och vind.

Vi försöker få till nån form av stämning här, men det går trögt.

Hur glad blir man inte då om man hittar den här i skogen? Svårt att få i belysning om man inte bor väldigt nära bara Haha! Men nån har iaf ansträngt sig för att göra medmänniskor glada. Kul ide?.

Såg en sak till idag

Vi gjorde ju pannacotta på dom förra helgen. Nu måste vi ju så klart trsta dessa med.

Vi hade nog våra i ugnen nån minut för länge kanske. Blev väl platta. Men lite seg marängkänsla. Kan väl göras på allt skumgodis. Chokladdrömmar och gafflade kolakakor m glitter är Es verk.

Såg ni Så Mycket Bättre ikväll? Vi satt här med tårarna rinnande alla 3. Starkt program med många känslor ikväll och låtarna har vi nog inte hört för sista gången. Beundrar sonen att han klarade av att vara där, det hade inte jag gjort så snart efter. Det här är ju inspelat på försommaren, han dog ju bara ett par månader innan. Duetten han gjorde med sin döda pappa på slutet....teknikens under. Jag ryser ännu.



Vi mös med lite ätbart till programmet. Vårrullar, ostchips, räkor m.m

I morgon ska vi äta Nobelmiddag, Es ide?, hon hittade nåt recept m fläskfile? o champinjoner m rödvinssås. Hasselbackare till. Få se om vi gör nån förrätt men Nobelglass blir det iaf. Men vi låter nog långklänningen hänga kvar i garderoben och juvelerna på sin plats Haha!

Nu ska jag nog iaf dra mig mot Fjäderholmarna! Godnatt!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards