Mina ord och tankar

Alla inlägg den 31 december 2017

Av Neta - 31 december 2017 01:02

Som så klart inte uppmärksammats under rådande omständigheter. Inte ens av tjejerna, 29 år......

Kan också konstatera att jag trots 12 år i bostadskö och som 1a på de flesta lägenheter annars ännu inte har en chans på centrala stan. Av dom 3 jag gjort intresseanmälan på så åker jag allt längre bak. Då handlar det om Svartbäcken så inte i centrum precis. Vid polisen och sen lite närmare F-hov. Men de hör dit. En av dom var 55+ boende, inbillar mig att ett sånt hus är lite lugnt.
Jag vill bo nära stan på den sidan, dels för Es skull så inte det blir för dyrt med färdtjänsten. Nära nån bra affär ( Nelins) finns gångväg dit och nära bad o gym. Älskar ju Tunabackar men finns få hus med hiss där. Fint område med lite parker o så ändå.


Idag klippte C mig. Hade en liten fundering på att spara ut det igen, men nej, stod inte ut. Här är det bara klippt, varken tvättat eller fixat.

Hämtade stolarna idag. Äntligen har jag dom. Ända sen syrran köpte sina har jag önskat mig dom, och det är några år sedan nu. Så bekväma att sitta i, och halva priser gjorde ju inte ont. Nu ska jag bara hitta ett vitt bord med. Det här är nån skiva man skruvar fast benen i vi haft som extrabord vid fester och så. Det funkar men är ju inte precis snyggt.

Idag har jag inte behövt sitta ensam iaf, tror hon läst här Haha!

Allt är nu hemma till i morrn, vi behöver inte gå utanför dörren. Hummer, havskräftor räkor och löjrom ska bli nån förrätt, fläskfile?, smördeg o nån fyllning med ost o vitlök ska bli varmrätt med nån kul potatis och en himla massa bär ska bli dessert. Krustader, laxrullar och nåt med kallrökt skinka ska bli plock. Vi börjar tidigt o äter hela kvällen Haha! Skumpa, vin och alkoholfritt finns. Bara tuta och köra! Snöar nu och ska visst bli skitväder på 12-slaget, men vem bryr sig.

Önskar er alla Ett gott slut och ett got nytt år. Och du om 2-3 månader.....

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards