Mina ord och tankar

Direktlänk till inlägg 16 september 2019

Bio m.m.

Av Neta - 16 september 2019 22:24

Igår var C och jag på,bio i Tierp. Första gången vi var på den och vi blev båda lite positivt överraskade. Bra lokal, bra ljud och bra luft. Vi såg Downton Abbeyfilmen. Eftersom vi följt serien hade vi förväntningar och vi blev inte besvikna.

Idag var jag på lägenhetsvisning i Bälinge. Leif var snäll och hämtade mig. Vill ju tbx till Uppsala kommun. Tierp är inte särskilt pensionärsvänligt.
Hade höga förväntningar då lgh bara skulle vara 10 kvm mindre än min som är 70 kvm. Min inre hall är 10 kvm så jag trodde kök o rummen skulle vara ungefär som mina. Det var dom inte! Köket var nog bara hälften av mitt och båda rummen kändes mycket mindre. Hela lägenheten kändes mörk. Blev så besviken. Hade ju varit perfekt att bo i Bälinge, i Ua men inte i själva stan.

Nåja bara vänta på nåt nytt. Efter åkte vi och käkade på Food courten i Gamla Uppsala. L sover ju hos E på måndagar men hon mådde dåligt idag så hon sku slippa laga mat. Jag tar bara nåt sa hon till mig men jag köpte sushi åt henne. Faktiskt åt mig också så det blir sushi i morgon.
Vi åt file Oscar m scampi, var x-pris. Kändes lite lyxigt en månd.
Nu har jag hängt framför Tvn men det börjar väl bli dags att avsluta dagen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Neta - Fredag 29 mars 04:18

Mr X är här. Han somnade med lampan på och släckte den inte förns 3. Som att försöka sova med en strålkastare rakt in i rummet. Men jag var för trött för att orka väcka honom eller gå ut i vard.rummet och släcka själv. Nu kan jag inte sova. Han k...

Av Neta - Onsdag 27 mars 01:06

Med den här jäkla tröttheten märker jag hur min mobilitet försämras också. I synnerhet direkt på morgonen då jag går jäkligt illa. Ont satan då också. Går dåligt jämt och måste alltid hålla i mig nu. Att bära nåt samtidigt försämrar också balansen om...

Av Neta - Måndag 25 mars 22:39


Kom inte receptet med, blir så trött

Av Neta - Måndag 25 mars 22:37


Jag hade spart Chokladvåfflorna Så,dags nu men iaf. Haha! ...

Av Neta - Måndag 25 mars 19:32

Känns som något är fel. Inatt sov jag dåligt men gick inte upp i morse utan sov till 11. Har som ett tryck över huvud och ögon men det är tydligen vanligt vid extrem trötthet. Ringde vc men dom har ingen tid förns i slutet av maj. Fick prata med en ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards