Mina ord och tankar

Alla inlägg den 21 november 2015

Av Neta - 21 november 2015 23:39

Nya soff hörnan

Ttor vi fick det rätt bra. Bra mycket luftigare iaf. Dom låga svarta TV-bänkarna funkar bra för avlastning och lite pynt. Det långa ljusa på undre hyllan är för " bra hasaker" man kan behöva där.

Sofforna är verkligen fina. Tyget är aldrig tvättat trots att dom har barn och ändå haft dom ett år.
Varit i stan och handlat ons, fred o lörd. Hur man nu kan vara så dum att man åker in en lörd precis efter barnbidrag/ pensionsutbet. när man inte behöver.
Åkte in idag för C skulle till optikern, hon behöver läsglas. Var också till Rusta, ÖB och upp på Gränby. Fick med mig lite hem jag med även om det var tjejerna mest som ville dit. E vill ha en egen gran och nåt till sin framsida som lyser. C skulle ha några ljusstakar som inte fanns. Ja sen till synoptik då.
Handlade lite på Kvantum och sen hem med E och hem hit och började med maten. Den blev aldrig klar och jag tyckte grönsakerna fortf såg råa ut när det skulle va klart och jodå vid kontroll var ugnen bara drygt 150 gr ist för 225. Tog nästan 45 min extra innan det var klart och då var ändå gränsakerna väl al dente.
Precis vad vi behöver nu när man vill börja baka till advent och så. Eller inte....

Får väl ut o kolla på en ny igen. Va inte länge sen vi köpte den här tycker jag. L ska kolla det elektriska ordentligt först iaf. Smällde en säkring utan orsak igår med men det var här i vard.rummet

Blev ingen städning idag men det springer ju inte bort. Inget planerat i morgon så vi får väl se om vi orkar. Jag har nån konstig hosta igen som gör att jag vaknar flera ggr på natten och sen dom satans sendragen.
Hade kunnat ge rätt mkt för att få sova längre än till 5 i morse, när vi väl åkte in sen var jag ganska trött och jag blir lätt irriterad.
Va en tjej som sa att vi stod i vägen på Rusta idag och jag tände till och sa att hon kunde ta sina friska ben och gå runt mig.
Lika var det en kärr...jag menar dam som skulle in mellan mig och grönsakddisken idag trots att jag plockade i min påse. Stod väl 20 cm ifrån. Hon var otroligt stressad såg jag sen men nån måtta får det väl vara ändå. Jag låste rullen så hon inte kom fram så länge jag behövde stå där. Men hon försökte flytta mig.
Vi ska nog åka in på fm i fortsättningen.

Nu ska jag iaf släcka lampan, hoppas på sömn till det blir ljust iaf. Godnatt!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards