Mina ord och tankar

Alla inlägg den 25 april 2023

Av Neta - 25 april 2023 00:26

Handlingsförlamad. Borde packa ner påsken, fixa bokhyllan, lägga upp byxor, tvätta, byta gardiner. Ja inte jag men se till att få hjälp.
Borde klippa hallon o vinbär, plantera pion och begonior. Måla krukor. Men jag gör inte mkt. Inget är kul!

Saknar Elle nu när Valborg kommer. Sånna här helger var det ju vi. Ibland var vi bara hemma och gjorde en god 3-rätters, men oftast åkte vi ju in till stan.
Frågade Mr X rent ut om han kunde komma om jag betalade soppan, vet ju hur mkt han åkt nu. Fick ett ganska positivt svar. Han har inget planerat och skulle *försöka.* Översatt, kommer om det inte dyker upp nåt roligare. Haha! Jag kommer inte i första hand där inte, det gör dans och galanta damer. Nån sån är inte jag! Men han hade redan planerat dans tisd o fred till samma orkester.

Jaja det visar sig! Kommer han så kommer han. Han kan ju åka på dans härifrån med, är en bra i Örebro o dit hinner han även om vi åker till stan. På kvällen är det väl alltid nåt på burken.

Handlar väl hem lite gomat iaf. Vore kul att grilla men blir inte precis nåt sånt väder.

Stekte en fiskfärsbiff idag. Gjorde rätt mkt sallad och hade kvar av min gröna sås. Potatis så klart men fottade inte.

Nu ligger jag redan och ska strax sova!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards