Mina ord och tankar

Alla inlägg den 20 december 2015

Av Neta - 20 december 2015 23:48

Sätter den här dagen inom parentes och glömmer den. Inget blev som jag tänkt.

Ny dag och nya möjligheter i morgon!

Av Neta - 20 december 2015 12:46

Inne i ett skov med värk "from hell" så olägligt just nu men inget jag kan göra mer än bita hop, skrika lite och acceptera att det är så.
Får ett tryck över skallen, blir yr, får frossa, det flimrar för ögonen, jag kan inte tänka ordentligt och så denna kniv som körs in i varenda led. Ja det är så det känns. Inget dunder hjälper, kan knappt äta. Ingen som inte levt med SLE kan fatta hur det är och det ska ni vara himla glada för. Fixade inte ens att tvätta håret i morse för jag fick helt enkelt inte upp armen.

Men E flyttar hem idag eftersom C nu jobbar varje dag till jul, på tisd på båda jobben så då är hon borta fr 8-21. E kan ju röra o skära o så iaf och hjälpa till o laga maten. Jag får göra sånt där jag samtidigt kan ha armarna på bordet. Ja sen får det väl bli som det blir.
Jag ska fortsätta ta upp jultomtarna idag och göra en utplacering. Funderar på ha en del av dom på samma ställe.
Vi har sol och 13 gr idag. På midsafton hade vi 11......

Ska väl börja med godiset med. Köpt en del så vi gör inte så mkt. Men knäck och marknadskonfekt iaf. Ni vet dom där chokladkuberna dom säljer på marknader. Ja finns väl färgade med.

Nu ska jag iaf ta det lugnt en stund först, kolla på de avsnitt av "Lilla huset" jag missat och försöka samla ihop mig lite.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards