Mina ord och tankar

Alla inlägg den 23 december 2023

Av Neta - 23 december 2023 01:48

Efter en seg o vaken natt med mkt värk sov vi till halv 12. L vakna nog lite före mig. Men en orolig sömn då dom borrade eller va dom gjorde i grannlägenheten.

C kom och vi bytte julklappar, inte såatt vi öppnade men iaf. Hon tog med sig en låda garn och så fick hon ta Våmhusstjärnan. Det är faktiskt första året som C inte firar jul mrd oss. Men nån gång ska väl vara den första.


När hon åkt satte jag igång med julköttbullarna som absolut inte får bli perfekta. Haha! Det ska synas att dom är hemgjorda.
Satte L på att göra rödkålssallad, själv marinerade jag champinjoner i vitlök och gjorde vitlöksost.


Jag städade kylen och slängde en delsaker. Försökte bringa lite ordning på hyllorna. Mitt extrabord är himla bra då.


Bra att det kan bli lågt.

Sen gjorde vi varsinn plockis till På Spåret


Där är allt vi gjorde idag med. Och lite annat med.Ett glas vitt slank ned också.

Nu ligger jag i sängen, kl är snart 2. Jag har ont för jag skär, städar och grejar. Så får väl plocka i mig en värktablett och försöka sova. L har somnat på soffan med ljuset på. Hoppas jag kan sova ändå.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards