Mina ord och tankar

Alla inlägg den 3 maj 2020

Av Neta - 3 maj 2020 23:37

Man börjar kunna röra sig rätt bra härinne nu. Står väl nån kartong ouppackad här och där och en del saker står på helt fel ställen men det börjar likna ett hem.

Jag har gjort illa ett par tår så C kom idag och har jobbat som en liten iller. E har varit härinne varenda dag. Här är nya köksmattan från Lineahemma, älskar den. Lite finare än den grå.

Började med skrivbordet ikväll, plockade upp och tömde 2 lådor men hittar inte den tredje. Tror den kan vara i klädkammaren, iddes inte kolla.

Va lite tveksam till om jag skulle ha båda sängborden, men det gick bra och blev inte så trångt mot skrivbordet.
Trångt är det däremot i vardrummet. Det blev inte bra där. Tänker dock leva med det ett tag medans jag funderar hur jag vill ha det. Vad och om jag ska ta bort nåt. Eller om det går att möblera på annat sätt.

Nöjd med hallbyrån iaf och bänken fick plats. Torkställningen ska inte stå där iaf Haha! Hyllan ska upp på motsatt vägg vid ytterdörren. Kryckhållaren ska också upp. Skärmen ska vridas, allergisk mot skarvar på den.
Det gröna på byrån är stolsdynor.

Hittade dom här sötnosarna, har ju slutat samla på grisar och skickat dom på loppis men dom här ska få vara kvar.

I morgon kommer nya spisen, sen fattas bara köksluckorna. Tycker om färgen på dom som är där nu med men dom är lite slitna.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards