Mina ord och tankar

Alla inlägg den 11 maj 2020

Av Neta - 11 maj 2020 23:21

Idag kom dom

Blev ju genast lite fräschare. Fick en lucka även på kryddhyllan vilket gjorde att jag inte kunde ha kvar mina moduletter där utan fick byta plats på dom och örterna.
Fick även en lucka för handdukstorken. Fick en låda mindre så knivarna ska få en magnetlist. Felanmälde fläkten idag också då glaskupan inte fastnar i uppfällt läge. Den är väl smått antik med så hoppas jag får en ny. Upptäckte att i visst ljus ser luckornagrå ut. Dom är ljust lindblomsgröna.
Blev bra med marmorbänken med. Skulle vilja måla fogarna i kaklet grå dock, blev så hårt nu.



Skillnad blev det igår också då mattorna kom på.

Köksluckekillen kom redan 8.30 så jag parkerade mig i soffan med frukosten och slog på TVn. Va ju Nyhetsmorgon, sen Saltön, nån serie om en sjuksköterska som verkar urbra och sen Här är ditt liv med Oldsberg som programledare. Hann ju inte med lunchen Haha!

Haft ont idag och lär ha det i morgon med efter ner och uppackning av kök.
Nu har pelargonerna fått vatten med så nu ska jag parkera mig i sängen. Sov gott ni med!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards