Mina ord och tankar

Alla inlägg den 22 maj 2020

Av Neta - 22 maj 2020 00:11

Har dom senaste dagarna hållt på mkt med tavlorna, bytt ut mörknande fururamar mot nya svarta. Trots samma motiv så blir det en himla skillnad.

Behöver byta passepartouter också, ni ser va gulnande dom är på vissa. Ska kolla om jag kan köpa färdiga.
Vi har haft ett fantastiskt väder idag och lika ska det bli i morgon. Vi åt både lunch och middag på min uteplats i solen, så härligt. Sushirester och bakpotatis med laxröra och till det ett glas vitt.

Så härligt!
Bråkat med vinkylen också, den vägrar bli kallare än 14 gr. Fattar inte va det är för fel. Sånna gånger saknar jag en Leif att vråla på Haha! Men får väl vråla 17 så högt om det ska höras till honom. Få se om J kan kika på den.
C jobbar ju på systemet nu och jag bad henne plocka hop de 6 vinerna i min smak dom sålde mest av. Hade hört talas om cykelvinet redan men det som ocksåvar lite kul va ju att en flaska var av plast.... här den ensamma.

Ska bli kul att prova.

Men nu sovdags!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards