Mina ord och tankar

Alla inlägg den 28 maj 2020

Av Neta - 28 maj 2020 23:23

Är så påverkad av antibiotikan, blir så trött. Men det är väl också ett tecken på att den tar. Hoppas det iaf.

C kom och hämtade mig på fm, med sig hade hon min julgran så hon fick plocka om lite i uteförrådet för att få plats med den. Gick ändå rätt snabbt. Sen åkte vi upp till Tierp för att lämna nycklarna, vi hade stämt träff med bovärden utanför lägenheten. Man får inte gå upp till kontoret så här i Coronatider.
Vi var uppe rätt tidigt så vi handlade en sväng på Ica och gick till stationskiosken för lite lunch sen.

Så fint där efter järnvägen nu när alla Oxlar och Rönnar blommar. Fick vänta på vår mat då det var flera beställningar före så det blev lite stressigt, vi hade bilen kvar vid Ica och blev 6 min sena till mötet med bovärden.
Hon var redan där och det gick rätt smidigt ändå, skrev på två papper, det ena till mig och lämnade nycklar och tag till tvättstugan. Hade väl tänkt gå in och kolla ett varv i lägenheten men hann inte. C hade ju dock kollat efter städfirman så jag kände mig rätt lugn ändå.

Världen är bra liten ändå, visade sig att bovärden bott i Bjkl på vår gata där vi hade huset både som barn och sen som vuxen när hon fick egna barn.

Sen ville jag handla lite på Lidl, så vi gick ett varv där efter att C varit in till sig och fixat lite. Hade glömt smör på Ica så hon sprang in där medans jag väntade i bilen. Sen tillbaka hit, och hon åkte vidare till Enköping för att byta bil med L, han ska fixa nåt på hennes. Sen hade hon ett möte i Gävle så hon fick fara runt idag.

Jag plockade upp varorna och plockade i en disk sen gick luften ur mig. Bad E som jobbade idag att åka runt Tibbles och köpa en sallad, orkade inte göra nån mat själv. Mutade henne med en också.

Gillar Tibbles räksallad, dom har så gott bröd till också. Hon blev kvar en stund men var ju trött hon också så gick in före Badhotellet. Jag höll mig uppe till 22 ungefär men nu ligger jag.

I morgon ska jag fixa lite på framsidan så det blir lite pingstfint.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards