Mina ord och tankar

Alla inlägg den 14 maj 2020

Av Neta - 14 maj 2020 00:09

Nu är den inkopplad igen och vi slipper vara miljöboar som kör med engångs Haha!
Blev av med tomma flyttlådor idag så nu är det bara kolla vad som stälts i förrådet. Mi o Ma kom på em, jag fick lite fotvård och Ma bjöd på japansk middag. En slags rårakor med bl.a torkade räkor i som man åt med pulver av torkad fisk och alger samt en slags sötsur sås. Vansinnigt gott och annorlunda.

Mi satt upp den här som inte krävde betongborr, så skönt att ha riktiga vänner som ställer upp och hjälper till. En mkt trevlig em som Elle och jag avslutade nu ikväll med lite ost & kex, det var ju ändå lillördag. Haha!
Å ja jag ska köra diskborsten i maskinen, gick loss på stekpannan.

Har äntligen bestämt mig för hur jag ska ha det i vardagsrummet med. En lösning som gör det lite luftigare. Kom på det nu ikväll, ni ska få se nästa vecka.

Nu sovdags!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards