Mina ord och tankar

Alla inlägg den 19 oktober 2020

Av Neta - 19 oktober 2020 01:23

Känns som den kommer tidigt i år. Här är det en ynka grad nu. Men såg att redan imorgon ska det bli minusgrad redan vid 21. -1 gr. Kallt hela dan i morgon med. Känns i min kropp!
Kan inte låta bli att tänka på alla som sover ute nu. Kan dom ens sova?

Idag har båda tjejerna varit här. Cs förkyning är på upphällningen. Men hon är trött. Hon hjälpte mig få in pellisarna i garaget och hämtade ett pkt på affären. Vi åt faktiskt pizza idag. Ibland är det gott.
Haft en mysig em iaf.

Har lagt i blöt bruna bönor. Med kylan kommer skogshuggarmaten. Haha! Ska bli gott iaf.

Börjar fundera på gardinbyte med, vill ha upp mina sammetsgardiner och sätta upp draperiet vid ytterdörren, även det en sammetslängd. Kökskappan får sitta tills jag sätter upp de röda till advent. Är bara 6 v kvar. Ska bli kul att göra jul här.

Veckan som kommer avslutas med min födelsedag. Fast då kan inte C för hon har styrelsehelg med SKU, budget tydligen. Så vi ska fira mig på torsd med en liten utflykt. Vill inte ha en massa prylar, roligare att få göra nåt kul. Sönd sen får vi väl se om sonen dyker upp, han kan jobba också. Annars blir det väl E och jag. Om L ska köra henne på månd kanske han kommer redan då med. Han kommer och ska göra det i morgon iaf så jag har planer på att muta honom med 11-kaffe mot att han tar upp mina kartonger. Blev så många plötsligt. Sen har han väl gubbdagis på tisd.

Nu ska jag försöka sova iaf. Tycker det känns kallt härinne fast det är 21 gr. Kryprr långt ner under täcket.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards