Mina ord och tankar

Alla inlägg den 21 oktober 2020

Av Neta - 21 oktober 2020 00:48

Tillåter inga kommentarer då kommer det DM ist. Så fort jag skriver om L så kommer dessa frågor. Verkar som man inte alls ska träffa sitt X, än mindre göra saker tillsammans. Förstår inte varför det stör så mkt, är ni oroliga att vi ska trilla dit igen?

Pirrar inte det minsta så den risken finns inte, tycker jättemkt om honom men det har jag många jag gör så med. Det krävs nåt mer om det ska bli nåt.
Hur skulle det vara om ni helt enkelt skiter i oss och fokuserar på nåt annat? Så kan vi få fortsätta vara vänner i lugn o ro.

Lite småtråkig dag idag. Regn och grått. Tvättat lite, hängt upp det. E kom med en Nasigoregn hon köpt på Fullerörestaurangen, så tog halva idag, bara en äggmacka ikväll. Är inte hungrig.

Beställt en pyamas, eller rättare sagt svarta trikåbyxor m mudd och en blommig tröja. Mer som en mysdress att hoppa i när man duschat. Eller gå och skrota i en dag när man inte vill gå ut men ändå vill vara lite klädd.
Kan inte sova i något så varmt blir mest nattlinne med kort ärm eller en tröja. Är rätt varmblodig.

E va här en sväng ikväll efter sitt stickcafe, blev lite snopen när hon kom så sent.
Idag har vi också satt in pengar på cancerfonden till minne av R. Vi 4, J gjorde eget med sin familj. Dryga veckan till begravningen än så det hinner komma med i minnesboken.
Vi pratade lite om det E och jag, att det är bättre än blommor.

Ska regna i morgon med, så man får hålla sig inne. Behöver inte ut på flera dar om det skulle vara så. Förhöjda restriktioner här nu med ju så vi kanske handlar på nätet och får det hem. Ingen kommer väl när jag fyller nu så E o jag gör väl nåt smarrigt till middag. Varit sugen på hasselbackare ett tag. Det och kyckling i nån läcker sås kanske.

Nu ska jag iaf krypa ner och vänta på JB.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards