Mina ord och tankar

Alla inlägg den 12 juli 2021

Av Neta - 12 juli 2021 05:09

Lögn i helsike att sova i natt. 24 gr i sovrummet ger en orolig sömn i vanliga fall, men i natt tydligen inte alls. Har en fläkt jag kör nån timme varje kväll och då är det ju rätt skönt, men fast den går tyst är det för mkt ljud för att ha på den jämt. Man sover ju inte gärna med öppet fönster i markplan heller.
Nu är kl strax efter 4 och jag har inte sovit en blund.

Åt som vanligt frukost ute, idag lyssnade jag på Amelia Adamo. Trevligt program som till en del handlade om att skilja sig efter 60. Å den biten kan jag ju.

Varmt och kvalmigt, E åkte till affären men jag följde inte med. vi var sen i pergolan med tanterna, idag var vi 7.


Linnea och Sonja försökte lösa nåt klur, det gick så där.

Elle har varit låg idag men kvicknade till mot kvällen.


Vi gjorde gurksoppa som vi åt rätt sent.


Blev n toast till också.

Pratade med C i luren under tiden hon körde från Leif. Via hörsnäcka så klart. När hon kom till Ramsta sprang 2 små hundar på vägen bland den hårda trafiken. Hon stannade och fick in dom i sin bil, hittade ett nr på ett av halsbanden och ringde ägaren som var ute och letade. Så blev ett bra slut på något som kunde slutat i katastrof.


Min ros slog ut idag och fick 2 hyresgäster direkt. Haha! Kul att den är gul i mitten.

Pratade med L tidigare på kvällen och nu var han inne på att köra hem oss också efter Barva på tisd. Förmodligen av oro för att jag inte ska klara trappen. Blir lite kluven för hade ställt in mig på att sova i Flen. Men blir nog bra hur vi än gör. Han sover väl här hos E ist då.

Nu är kl strax efter 5 och jag ska ge sömnen en sista chans.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards