Mina ord och tankar

Alla inlägg den 5 maj 2023

Av Neta - 5 maj 2023 00:40

Med 30 min varsel hämtade dom den idag. Den ska in för en grundlig genomgång efter att den skenade. Förstår ju att det måste bli så men trodde nog att jag skulle ha lite mer tid än 30 min och att jag skulle slippa vara utan den över en helg.
Jag känner mig amputerad.

Har ju en rullstol men besvären i armar och axlar gör att jag inte kan dra mig i den. Kan inte ens svänga den och inte hantea fotplattan med vä ben.

C jobbar, hon är ju gräsänka och passar väl på. Marcus är på kurs i Göteborg.

Jag kommer bli låst till lägenhet och altan. Hann ju inte ens handla eller hämta mina blomknölar som ligger på affären. Kommer dessutom ett pkt till i morgon, dock inte med nåt blomaktigt i.

Jag har mat, behöver kanske baka ett bröd bara. Så går väl ingen nöd på mig egentligen. Men bara känslan och nu när det ska bli finare väder. Hade planerat att försöka hitta lite vitsippor och gullvivor. Kanske åka in till mamma. Vi gick ju aldrig in på Valborg.

Jaja det som inte dödar det härdar.

Åt rester idag.



Började lyssna på Jenny Colgans senaste. Har laddat ner flera böcker med. Synd bara att jag inte får upp parasollet själv. Börjar nog behöva det nu. Måste ju bara se hur det blir med bågen.

Men nunska jag sova.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards