Mina ord och tankar

Alla inlägg den 25 maj 2023

Av Neta - 25 maj 2023 21:29

Jobbigt skriva med vä så får bli kort. Försökte fixa till skafferiet idag. Fick plats med plastlådor med påskryddor i jag haft längst ner i den nya lådan. Flyttade ner bakgrejer och strössel till nästa låda. Har lite kvar att fixa med men inte ikväll.

Nu har vi bestämt att det är Mors dag i morgon, här. Hade bjudit hit Mi o Ma på langos o bubbel. C skulle komma med, frågade om Marcus jo han med o idag tillkom J.
Då kände jag att några langos blir det inte. Skillnad både i tid och för armen att göra 6 efter varann. Har ju bara en liten af. Så vi tar mat från giraffen. Igen! Gissa vad jag ska äta? Haha!

Huvudsaken vi ses o Mi o Ma är ändå en del av familjen så. Den som saknas är ju L. Men han har varit i Uppsala en snabbis idag så tror inte han vill komma. Jag kommer att vara skittrött och ha dito ont men det får väl va så då. Har ju mina blå. Tack vare den sov jag från 1.30-9.30 idag. Så nog tar den bort värk.


Måste få visa nya tulpanerna. De blå är nån förgätmigej med silvertecknade blad. Blir en halvmeter hög. Ska nog fortsätta med nya tulpaner där, köpa bara några srycken varje höst.

Men nu orkar inte armen hålla i längre.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards