Mina ord och tankar

Alla inlägg den 30 maj 2023

Av Neta - 30 maj 2023 19:47

Men först till vc. Alla värden var bra, jag sköter mig tydligen. Men att få hjälp med axeln blir värre. Först ska den bedömas av sjukgymn för att kunna utesluta *frozen sholder* har gjort det 2 ggr förut. Det är inte det. Men varför göra saker enkelt och få mig att ha mindre ont?

Fick iaf den tiden 15 juni, men sen är det lång väntetid. Över sommarn och en bra bit in i höst.Hur fan ska jag klara mig. Tillfällig hemtjänst är inte lätt att få heller.

Efter det tog vi en glass vid Icaväst och sen drog vi till Enköping. Kom dit lagom till lunch.


Åt på nån thai vid torget som inte var så bra. Kommer inte gå dit igen.

Senner till Drömparken, såg en del fint men perennerna var inte riktigt igång.


Såg iaf en scheresmin i blom, en massa sena lökar som allium och magnolior på sluttampen.

Upp på sta igen och gick runt lite på torget. Hade bilen på coop och köpte jordgubbar vid ett stånd där och träffade en liten hund som inte var gammal.




Ett varv på coop, köpte bullar och varsin iskaffe innan vi drog hemåt och hade lite sighseeing i vår närmiljö.


Gjorde en rätt matig räkmacka och la mig ganska tidigt efter intag av dunder. Sov hela natten till 6-tiden, somnade om efter lite dränering.

Kört några maskiner idag, mest galgtvätt, då kan jag ju hänga med vä. Lite mer småtvätt går nu. Ska precis koka potatis och steka en laxbit. Sen blir det väl nåt på TV.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards