Mina ord och tankar

Alla inlägg den 3 maj 2023

Av Neta - 3 maj 2023 00:08

Ja blommässigt är det himla vackert nu. Men vädret är inte sä jätteskönt med alla dessa iskalla vindar. Soligt idag men man höll på blåsa bort ute.

Haft städ och idag var hon snabb, knappt 2 timmar och mitt hem gnistrar. Är ju inte så stort.
Köpte en ny solcellslampa med perforerad skärm i plåt. Det där bra märket som heter nåt på Nord, köpt på Clasisjön.


Så himla fin när den lyser där på hyllan. Dom färgade ska bort därifrån.
Kul med nåt nytt.

Tagit hand om tvätt idag, men mina armar och axlar är inte snälla nu. Har jättesvårt att resa mig upp för jag kan inte stödja med armarna. Får vara bredbent och verkligen ha koll på balansen.

Mer nytt


Nya grå badrumsmattor som ligger tvärstill. Så kul att det fanns en rund också. Blev en helt annan känsla därinne. Den långa är 1.20 Fanns en kortare med.

Ätit klimatbuffé (rester) i 2 dar nu. Haha! Lärde mig ordet nyss. I morgon kommer C då ska vi göra jambalaja. Hon hade inte ätit det va hon visste men hon hade hört låten. Haha!

Men nu är jag trött så ska preparera min kropp med smärtstillande innan jag avvecklar dagen.


Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards