Mina ord och tankar

Alla inlägg den 4 maj 2021

Av Neta - 4 maj 2021 22:45

Haha men ibland är det svårt att hitta på rubrik.

Idag har jag fått nya perenner från hortogreen, ynkliga stackare som knappt är värda att ta betalt för. Få se om dom tar sig.

Va med ett löjtnantshjärta också men den var barrotad så suger vatten just nu. Tovsippa, Kungsnäva och Temynta. Har handlat jättemkt från just hortogreen under 30 år. Aldrig fått så dåliga x. Ändå var dom fortf våta, så dom måste ju ha skickats så.

Inte gjort många knop, känns i kroppen att det är rusk på G. Mest kurat med Året Runt som kom idag i soffan. Va på väg ut men det blåste så kallt så vände.

Vet ni vad jag gjort, jag har svarat på en kontaktannons, ingen karl utan en tjej i min ålder som söker nya vänner. Bor på landet i Uppland. Vi hade iaf liknande intressen. Tänker att man kan ju prova, kul med nytt blod.
Skulle aldrig våga dejta efter en kontaktannons, så mkt skit som kan hända. Å man kan väl inte gärna begära registerutdrag va? Jaja jag är yrkesskadad. Haha!
Är faktiskt inte så intresserad av nåt nytt heller, har det bra som det är nu.
Tinder å det där, näe, tindrar bara på julafton Haha!

Har en gammal klasskompis som skilde sig ett par år före mig som nu blivit hop med sitt X igen. Men som särbo och dom bor i olika städer. Menar att hon får bara det bästa av honom då och att dom aldrig hinner bli osams. Inget bråk om hushåll m.m Och att dom bara gör sånt dom tycker är kul. Och att dom åker på semester ihop utomlands då och då.
Låter ju bra men jag vet inte jag, klart att det är tryggt och veta vad man får eller har..... å man har ju nån att göra saker med då. Men nja.

Ska tydligen bli dagsregn nu i 2 dar, nog för att det behövs. Men den här kroppsuslingen kommer att säga ifrån.
Får väl fixa lite inne, plantera om blommor kanske. Eller småfixa lite, baka kanske om inte axeln bökar för mkt. Nu ska jag iaf ta tidningen med mig och krypa ner. Sov gott!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards