Mina ord och tankar

Alla inlägg den 5 september 2022

Av Neta - 5 september 2022 02:31

Är så trött på att frysa. Har sånt kalldrag från fönstren i vardagsrummet. Har ju min soffa där för jag vill ha ljuset. Ska felanmäla det så få se om det blir bättre. Sen har jag så kalla golv. På natten när man går barfota upp på toa känns det verkligen, ändå har jag mkt mattor.

Är så trött med, tror jag har nåt i kroppen och det kan teoretiskt vara en lindrig covid. Träffade ju C efter bröllopet där hon blev smittad. Hon har ju varit riktigt dålig medans jag är trött bara. Trött och frusen, nyser lite ibland och inbillar mig att jag börjar bli tjock i halsen, fast det blir jag inte. Har därför inte varit ut på flera dar. Utifall om.

Tvättat de mest somriga kläderna idag. 3/4 byxor och linnen är väl kanske inte så aktuellt nu när det trots sol är bara 14-15 gr. Men såg nåt om 20 gr på tisd. Vi får väl se.


Kolla va jag hittade när jag plockade om i skafferiet. Va en påse kvar så gjorde idag, va ju ändå söndag. Glufsade minsann i mig alltihop med, saknade grädde bara. Hade gått ut för ett år sen men det var inget fel på den. Åt med blåbär. Hittade pannacotta och chokladmousse med.

Annars åt jag rester idag. Tortelini på dan och blomkål med stekt svamp nu i kväll.
Ni har fått en bra matsedel den här veckan med. Prova fiskfärsen och texmexfalun.

Nu ska jag försöka sova. Lyckades inte första försöket så gör ett till.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards