Mina ord och tankar

Alla inlägg den 9 januari 2024

Av Neta - Tisdag 9 jan 00:58

Hade inte tänkt göra så mkt idag men när man är två går det ju dubbelt så fort. Alla adventslådor är packade bara tomtat och granen kvar. Det tar vi på onsd för i morgon ska vi ju ut på äventyr.

Vi var lite trötta när det blev matdags så L åkte och hämtade paket på affären, köpte matsäcksbröd och vi delade på en pizza från pizzerian. Kom på att vi kunde köpa en kebabrulle idag som vi kan dela på i morgon. Är ju inte hemma förns på kvällen. Gott att ha då.


En pizza jag inte ätit förut med fläskfilé, räkor och ananas med bea. God! Som ni ser åt vi på finporslinet med. Haha! Alldeles lagom med en halv pizza iaf. Tog en fika med kvällsmacka sent sen.

Jag duschade ikväll o L gör det i morgon bitti. Sitter och torkar håret nu.

Ja just ja paketet, en trippelskål av Carin Kry



Älskar hennes tomtar med luvor och fötter.

Nu släckte L så ska också avveckla nu. I morgon har jag nog lite mer att skriva om.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards